Sabtu, 30 Agustus 2014

τη, σε απάντηση

Στατιστικά στοιχεία με συνέπεια την ενίσχυση της ότι η μεγαλύτερη πρόκληση στο περιβάλλον του κέντρου επικοινωνίας του σήμερα είναι η κατάρτιση παράγοντα. Ο κύκλος εργασιών συνεχίζει να είναι υψηλή? νέα κόστος ενοικίασης είναι σε άνοδο τα έχω δει οπουδήποτε από $ 6.500 έως $ 10.000 είναι ανά πράκτορα! Την ίδια στιγμή, χάνει πελάτες λόγω των κακών εμπειριών κλήσεων επηρεάζει αρνητικά την κατώτατη γραμμή σας. Τι μπορείτε να κάνετε; Πώς μπορείτε να δικαιολογήσουν τη δαπάνη της κατάρτισης;
Η έρευνα έχει κάνει μια υπόθεση για το πώς οι δαπάνες σε ανθρώπινο τομείς απόδοσης, όπως η εκπαίδευση, μεταφράζεται σε αύξηση κατώτατη γραμμή. Μελέτη της Accenture για την επίδραση της εκπαίδευσης στην ΑΤΕ έχει μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα. (. Smith, David Y. και Waddington, Ted Τρέξιμο Εκπαίδευση Like a Business.: Καθορισμός του Return on Investment Προγραμμάτων Εκμάθησης σας, το Outlook Point of View, Μάρτιος 2003)
Πρώτον, στον τομέα των προσλήψεων, στις ευκαιρίες εκπαίδευσης ήταν μεταξύ των κορυφαίων τριών κριτηρίων άνθρωποι θεωρούνται όταν αποφασίζουν πού θέλουν να εργαστούν (οι άλλες είναι η ευκαιρία για πρόοδο και ένα καλό πακέτο παροχών).
Στον τομέα της παραγωγικότητας, ως αποτέλεσμα της κατάρτισης, οι εργαζόμενοι ήταν:
17% πιο παραγωγικοί
20% υψηλότερα επίπεδα απόδοσης σε σχέση με την ομάδα των συνομηλίκων τους
Έμεινε με την εταιρεία 14% πλέον
Στον τομέα της διατήρησης, οι εργαζόμενοι οι οποίοι είχαν πρόσβαση στην εκπαίδευση ήταν:
Πάνω από 2 φορές περισσότερες πιθανότητες να περιμένουμε να είναι με την εταιρεία σε 2 χρόνια
Πάνω από 6 φορές πιο πιθανό να πιστεύουν ότι η εταιρεία είναι ένα «εξαιρετικό μέρος για να εργαστούν"
Πιο πιθανό να πιστεύουν ότι είναι δίκαιη αποζημίωση
Ποσά σε δολάρια που σχετίζονται με τις στατιστικές τους για μια δημοσιονομική έκθεση του προηγούμενου έτους η ετήσια ανά άτομο καθαρό όφελος ή $ 25,324. Έχουν πολλαπλασιαστεί τον αριθμό αυτό από 50.000 εργαζομένους τους, αποδίδοντας companywide όφελος της εκπαίδευσης των 1.260.000 δολαρίου. Διαιρώντας το όφελος από το κόστος του ενός έτους από την κατάρτιση ($ 358 εκατομμύρια), οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η απόδοση της επένδυσης (στην Accenture) είναι 353%.
Αρνητικές εμπειρίες Εξυπηρέτησης Πελατών;
Πόσοι από εσάς γνωρίζετε (και track), ποιο είναι το ποσοστό των κλήσεων σας είναι κακές εμπειρίες; Ας ελπίσουμε ότι, θα ξέρουμε τον αριθμό, και είναι στα χαμηλά μονοψήφια.
Σε μια πρόσφατη μελέτη, σε απάντηση (1) έκανε ο παράγοντας ικανοποιήσει τις ανάγκες σας στην πρόσκληση, και (2) με βάση οποιαδήποτε αρνητική εμπειρία, θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν την εν λόγω εταιρεία και να πάει με τον ανταγωνισμό; τα αποτελέσματα ήταν:

Ηλικίες Θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν την Εταιρεία στο μέλλον
18 - 25 100%
26 - 35 97
36-45 53
46-55 50
56-65 33
Πάνω από 65 63
   Πηγή: 2003 Purdue University / BenchmarkPortal.com
Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχει μια ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της ηλικίας του συμμετέχοντος και την τάση του / της να σταματήσει να χρησιμοποιεί την εταιρεία μετά από μια κακή εμπειρία. Παρατηρήστε ότι οι νεότεροι συμμετέχοντες ήταν λιγότερο ανεκτικοί, πιο πιθανό να πάει στο διαγωνισμό, και τα άτομα άνω των 65 ετών είναι πιο απαιτητική ότι εκείνοι στη μέση ηλικία.
Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να λάβει μεγάλη προσοχή από τους νεότερους καλούντες σας, έτσι ώσ

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar