Sabtu, 30 Agustus 2014

" (Μετά από όλα, η λέξη «εστιατόριο» έχει γαλλική προέλευση που σημαίνει "για

Όπως περίμενα μια απάντηση στο βίντεο μου έρευνα από ένα στερεοφωνικό εταιρεία, η εγγραφή δήλωσε μια "εξυπηρέτηση πελατών" εκπρόσωπος θα είναι διαθέσιμα σύντομα. Εκείνη τη στιγμή, κατάλαβα ότι είναι τελικά αλίευση παντού. Με τη γήρανση γενιές του baby boom, τα παγκόσμια γεγονότα και τις πρόσθετες πιέσεις στη σημερινή κοινωνία? είναι «εξυπηρέτησης πελατών» που έχει εξελιχθεί σε οικονομία μας. Έχουμε μετακινηθεί από την οικονομία της παραγωγής σε μια οικονομία υπηρεσιών και σήμερα κλίνει προς μια "servicecare" οικονομία. Καθώς ζούμε σε ένα υψηλής τεχνολογίας-υψηλή κουμπί περιβάλλον αφής, έχουν πολλές προσωπικές επαφές έχουν μειωθεί κάνει κάθε αλληλεπίδραση πιο σημαντική από ποτέ για την εταιρική εικόνες του πελάτη. Για παράδειγμα, εάν καλέσετε για τεχνική υποστήριξη υπολογιστών, ο εκπρόσωπος κάνουν ένα σημείο για να σας αντιμετωπίσει με το πρώτο όνομα κάνει συχνά. Αν είναι η τραπεζική εταιρεία πιστωτικών καρτών, μπορεί να ζητήσει «Πώς είσαι σήμερα;" Αυτό κάνει ο πελάτης αισθάνεται λιγότερο σαν έναν αριθμό και περισσότερο σαν ένα ανθρώπινο ον.

  Οι επιτυχημένες εστιάτορες πήρε πάντα υπηρεσίας ένα βήμα περαιτέρω προς την "φροντίδα", επειδή κατάλαβαν εστιατόριο εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνει κυριολεκτικά η άμεση υγεία του patron-- περισσότερο από ό, τι οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία (εκτός από την ίδια τη βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης). Μια πρόσφατη έρευνα που ζήτησε diners γιατί πήγαν έξω για φαγητό και η κύρια απάντηση ήταν "να αισθάνονται καλά." (Μετά από όλα, η λέξη «εστιατόριο» έχει γαλλική προέλευση που σημαίνει "για την αποκατάσταση"). Ως σερβιτόρος για πολλά χρόνια, ένιωσα δουλειά μου ήταν να αποκαταστήσει την ανθρωπότητα, ιδιαίτερα σε diners που φθάνουν από τόνισε ημέρα.

  Στο παρελθόν, τραπεζαρία εμπειρίες δουλειά μου, θυμάμαι ορισμένες ενέργειες άρση υπηρεσία σε αυτό το υψηλότερο επίπεδο της «φροντίδας». Μια φορά ένας πελάτης ζήτησε μαργαρίνη που δεν ήταν διαθέσιμα στο εστιατόριο. Ο ιδιοκτήτης περπάτησε κατά μήκος του δρόμου προς το παντοπωλείο αγόρασε τη μαργαρίνη και το έφερε tableside. Ο προστάτης ήταν ευχαριστημένοι. Υπήρξε τακτικός πελάτης (διαβητικούς) που πήρε πάντα άμεση προσοχή με κάποια ψωμί ή κράκερ για να κρατήσει από το αίσθημα προσποίηση πριν φτάσει την τροφή της. Αν υπήρχε μια παρούσα μωρό σε ένα τραπέζι, το προσωπικό μας εξασφάλισε την τροφή τους, θα βγει το συντομότερο δυνατό για να κατευνάσει. Αυτά τα είδη των δράσεων που δημιουργούν μια διαρκή θετική εικόνα για κάθε επιχείρηση ή την εγκατάσταση. Ο ιδιοκτήτης νοιαζόταν για τους επισκέπτες του και διαπέρασε μέσα από την τραπεζαρία και το προσωπικό - ακόμα και μετά έφυγε για να ανοίξει άλλα εστιατόρια για την εταιρεία.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar